'Får jag följa med dig hem'

Dålig uppdatering as usual, men jag har faktiskt en bra anledning som jag inte tänker nämna här men den är bra.. ;)
Vad har hänt på sistone ? Inte så mkt, har haft en jävla massa prov (som jag har klarat off course!) men sen har inte så mkt hänt faktiskt !
Idag hade vi kurs på Dermarome i Matis Kropp ! Så har suttit och sniffat massa produkter hela dagen (är heelt kär i herrserien, helt underbar ! :D Och ska dit även imorgon och då blir det att prova produkterna för kroppen så först blir det tre olika peeling och sen efter det blir det en slimmande chokladinpackning ! Läängtar ! Myspys ;) Och sen på kvällen får jag träffa Johan ! ..

Måste bara säga att jag faktiskt köpte en skiva idag ! Jag tkr det är lite mysigt med en riktigt skiva, så idag kom faktiskt Zekes nya skiva ut så den sitter jag nu och lyssnar på för de är juh bara för bra (och söta också för den delen) .. Och längtar till den 6 mars då jag ska till Möbeln för att se Zekes (och ska faktiskt dansa till de också) ... ;) Det ska bli super !

Nej, nu ska jag faktiskt gå till sängs och läsa lite .. ;)


Idag blir min lilla Alice 9 månader ! <3


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0