Död åt UL !

Dagen har varit ... intressant men fy så jävla irriterande ! Jag säger bara att UL kan gå och ta sig själva nånstans.. Totalt kaos imorse, orkar inte ta allt nu blir bara så jävla irriterad ska iaf mejla UL nu och klaga som en jävla fittkärring !
Well well efter många om och men så kom jag och Kaisu till eriksbergskliniken imorse och det va värt kaoset, för det va sjuukt intressant ! Man satt där och ville testa på alla operationer .. Jag menar ett lyft lite här och där ;) och fixa öronen hade inte heller vart helt fel (A) Slutade iaf halv 12 men gissa när jag kom hem jo nämligen 14.40 .. surt? jo, det kan man juh säga iaf !

Har dåligt samvete, usch ! Kan tyvärr inte säga varför här, men ni som känner mej kanske vet ;/ lite jobbigt, vet inte riktigt hur jag ska göra .. Men det löser sej väl tillslut  !

Imorgon är det fredag, efterlängtade fredag ! Hade så velat gått och sett micke ahlgrens på vip imorgon men ingen verkar vara lika sugen på det konstigt nog .. :/ Sugen ? Säg till ;)



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0