Cause I had a bad day ..

Hej. Inte min dag idag ! Ingen bra dag för nån i min klass om jag ska vara ärlig ! .. kommer till skolan alla helt peppade för pedikyr .. så kommer lena och säger att nej tyvärr ni får ha apparatur med helene ist !! Roligt .. eller inte !

Gör direkt och indirekt högfrekvens på malin sen åkte jag hem för att jag mådde skit, med feber och halsont ..

Sitter här nu, efter en varm skön dusch, har fortf feber men ska ändå till skolan imorgon - vi har studiebesök på eriksbergskliniken (för er som inte vet vad det är så är det en plastikkirurgi) och sen slutar vi runt 12, så blir en skön dag med andra ord !

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0