busy, busy, busy

Usch, mkt att göra ! Stressad, stressad, stressad ! Har prov imorgon och på tisdag och tror ni jag kan något av de eller ? Nej ! Fick iaf en mysig kväll igår med Johan =)
Men idag blir det iaf till att plugga, suck ! Nån annan i klassen som är mindre taggad på det ? Få se om jag åker hem till Kaisu och pluggar med henne ett tag .. Dock misstänker jag att vi inte skulle plugga spec mkt, men whatever ! ^^

Kollade mitt horoskop på Veckorevyn innan för den 21/1-3/2 ..

Tvillingarna 22/5-21/6

Du har massor av energi över men mår ändå dåligt av att stressa. Trots att det är frestande är det klokt av dig att inte höja tempot nu. Ta en sak i taget och njut av dagen som den kommer. Mest lovande är ditt kärleksliv, på den fronten kan det hända väldigt seriösa saker just nu.

kärlek/sex 5
kul/nöjen 3
tur/pengar 4

nej, nu ska jag gå och plugga vax ..

<3



Kommentarer
Malin

Mickiis!! Vad är det för skola du går på? :)

Jag funderar lite smått på spa-yrket jag med ;P

Puss

2010-01-26 @ 23:16:31
URL: http://maliiintherese.blogg.se/
jag

Haha, malin det visste jag inte ? :o jag går på elisabethskolan, står juh typ 100 miljoner gånger på min blogg .. en privatskola här i sthlm .. :D

puss

2010-01-27 @ 20:25:04
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0