2010

Har läst minst en miljon med horoskop för 2010 och de flesta verkar faktiskt stämma ganska bra (de här 8 dagarna in på året xD)
Men nu läste jag Veckorevyns och gillade det faktiskt ! :D

"Du söker kärlek i det vardagliga"

Tvillingarna 22/5-21/6

KÄRLEK
Det blir en del rejäla svängningar under året. Första halvåret handlar mycket mer om sex än om kärlek. Du orkar inte vara ambitiös när det gäller dina känslor och dina framtidsmål, men däremot har du ingenting emot lite utveckling på den erotiska fronten. Risken finns att du krossar ett och annat hjärta på vägen – ditt äventyr kan vara någon annans stora kärlek. Andra halvåret blir helt annorlunda, antingen väljer du helt bort kärlek och sex eller också söker du kärleken i det vardagsnära, det intima och det väldigt vanliga.

ÄVENTYR

Under 2010 prioriterar du inte äventyr, resor och nöjen. Du är faktiskt ovanligt ointresserad. Du söker inte heller efter nya vänner. Om du knyter nya kontakter är det förmodligen i förhoppningen att det ska hjälpa din karriär åt rätt håll. Det finns dock ett område där det passar fint med utmaningar och nya upplevelser – och det är sport. Du vill se vad du  går för genom att mäta dig med andra och du letar efter nya saker som du kan behärska. Det är med andra ord ett utmärkt år för träning och tävling.

PENGAR
Det lönar sig att vara sparsam, försiktig och lite självisk. I år går det inte fort, ska du åstadkomma förbättringar måste du ha tålamod och ta en sak i taget. Det kan också vara klokt att välja en kritisk attityd när andra kommer med idéer. Investera inte bara för att en vän gör det eller för att din älskling tycker att något låter strålande. Använd ditt eget goda omdöme istället. För det mesta går det bra för dig när du väljer ett långsamt tempo och tar små risker. Ur shoppingsynvinkel kommer ditt 2010 bli lite tråkigt.

Det enda jag inte gillar i det här horoskopet är det där med träning och tävling .. usch, fy och spy ! och gillar inte det att mitt shoppingår kmr bli tråkigt heller :(

Nej, nu blir det lets dance för min del .. hörs sen !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0