100119

En stycke trött Mikaela sitter här ! Ögonen nästan ramlar ner av trötthet ! Har vart på Md formulations kurs igår och idag så är helt slut ! Skönt, hade syrabehandling idag (dvs AHA-pensling), va väl inte den mysigaste behandlingen jag gjort men fy bubblan vad bra den va ;)

Vad har hänt på sistone då ? Hmm .. Åkte skridskor med Johan i söndags, mkt trevligt ! (träffade hnm även igår en snabbis), pluggat som en tok, har prov på fredag, måndag och tisdag .. suck !
Men sen har inte så mkt annat hänt faktiskt !

Ojuste, om det är nån som ska till VIP på onsdag, så see you there ! För jag ska nämligen dit ! Hör och häpna, jag ska ut på en vardag, dock beror det enbart på att jag inte börjar förrän klockan 13 på torsdag ;) Så jag och kaisu tänkte köra en liten utekväll ;)

Nej, nu ska jag gå och halvsova i sängen ..

<3


Kommentarer
annica

you go girlfriend

2010-01-19 @ 23:27:14
URL: http://annicatjern.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0