100107 - kaosdag !

Har varit en total kaos dag idag ! Som de flesta vet så skulle jag tillbaka till skolan efter jullovet idag .. suck jag vet !
Morgonen börjar väldigt bra måste jag säga, inga problem alls med att komma upp förvånansvärt nog ! Nästan (och då menar jag nästan) hoppade ur sängen klockan 05.00 när klockan ringde .. Började fixa med och allting, sätter på mej varma kläder (!), mössa och hann tillomed äta frukost :o så tar jag mej ner på station där det va typ halvt kaos med människor. Tittade runt på skärmarna och ser att ALLA tåg från sthlm är inställda, wiiho ! Hittar Kaisu och Erika och nehej väntar i typ 20 min men nej alla tåg är fortf inställda .. och visst det går ersättningsbussar men det hade juh tagit x antal timmar så bara att pallra sej hem igen, lägga sej i sängen och försöka få upp värmen igen :/

Lite ångest över att jag inte va i skolan första dagen efter lovet, men vad ska jag göra liksom ? :/ Får helt enkelt skriva provet antingen på måndag eller på onsdag, kmr inte ihåg :/

Juste ! Ni har inte hört hur blinddaten gick igår ! Hela familjen satte oss i bilen och skulle åka till bowlingen för att träffa johan, sussi och anders .. Men bilen startar inte ! Så mamma, jag och calle får ta taxi ner medans peter väntar på bärgningsbil osv .. Kommer till bowlingen och han va faktiskt riktigt söt .. Dock har jag nog aldrig varit så dålig på bowling i hela mitt liv tror jag ! Lyckades dock med nånting som ingen annan klarat !: Jag lyckades nämligen att få ur mitt klot ur rännan så att det rullade ner på den andra sidan (fattar ni?) .. Har ni lyckats med det nån gång förut eller ? ;)

Tänker faktiskt inte säga så mkt mer om det här, för man vet aldrig vem som läser den här bloggen .. Enda jag kan säga är att jag är väldigt förvirrad för tillfället ... Suck ! Varför kunde inte de perfekta skorna dyka upp ist för massa pojkar ... !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0