Pic time

Hahah, min familj va här nyss.. trevligt och ganska mkt roliga saker.. blir skridskor på lördag em med hel bunten.. haha, roligast blir nog wanlipa som aldrig åkt förut.. :) Och idag har jag städat, eller börjat iaf, imorgon blir det dammsuga, moppa och rensa garderoben :)

min bänk vid fönstret
hur många har örhängen med Tiger på ;)
haha, de som va med på Ladies night på kalas, kan nog räkna ut hur jag fick det här halsbandet ;)
mitt halsband med ett litet riskorn i som en tjej i malaysia skrev på.. så på riskornet står det mitt namn på svenska på ena sidan och på thailändska på andra!!
Hårspänne med riktiga gelebjörnar på :)
Min fina alice och fina Theo
Tiger 1.
Tiger 2.

Nej, nu ska jag gå och lägga mej med min underbar karl här bredvid mej..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0