Lycka och tårar

Hej! Hoppas ni haft en bra juldag och julafton igår? Jag har haft det jättebra, fick jättemkt fint här i mitt andra hem där jag firade julafton med massa mys och trevligt folk :) Idag var vi hos min familj i stan först och firade jul igen :) Julklappsspelet den här julen slutade med; en lykta, en paradis ask, ölkorv, bridgegodis, halv åtta hos mej kokboken och roliga köksbestick i knallrosa :D Mkt bra tycker jag! Sen åkte vi tillbaka till Vallskog då MALIN BLIR 20 ÅR UNG IDAG! Så blev mat och tårta här :) Så nu sitter jag här i min nya morgonrock med min lilla sjukling, blev ingen utgång för oss ikväll, tråkigt men hellre att min baby är frisk så vi kan ta igen det på Nyår om en vecka ist :)

Dock skulle vi säga hejdå och ses snart till Wanlipa idag..
"Bye Wanlipa, see you again in the springtime :) Then we can do something easier instead of go iceskating.. We'll miss you so much! Enjoy the sun and lots off hugs and kisses /your swedish family"



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0