helgens bravader

Vad ska ni göra i helgen då folket? Det är juh trots allt fredag idag, någon som ska ut kanske? Jag och johan ska bara mysa framför idol finalen.. och appropå idol så hittade jag den här när jag rensade garderoben
den är ifrån när jag och Amanda var på en Idol konsert, precis i början av Idol, jag har för mej att det är från när Agnes var med. Då var det nån konsert efter finalen med alla artisterna, då köpte jag den här.. och det roliga är att den fortfarande blinkar ;)


Tillbaka till helgen, johan ska jobba både lördag och söndag, egentligen idag med, men slapp det :) så imorgon när han slutat så ska vi träffa frida och Lange och självklart Theo, och Oscar och Wanlipa och åka skridskor! Super mysigt! :)


<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0