GOD JUL

GOD JUL alla.. Sitter här med min älskling bredvid, han sitter med sin nya dator och myser lite innan vi ska gå upp till Johans moster och resten av hans familj :) Var hemma hos mej igår på uppesittarkvällen med alla, de enda som vann nåt var jag och Johan, han vann 200 kronor och jag 2 sverigelotter, kanske inte så mkt, men mer än de andra ;) mohahah!
Nej, man ska vara snäll på julen!

Vi öppnade våra julklappar imorse också, jag fick matchande halsband och örhängen(jättefina, love them) och Johan fick 2 biljetter till Raw Comedy club när de kommer hit till Uppsala :)

Nej, nu ska jag gå och platta håret..


Åter igen God Jul och hoppas ni får en bra dag och kväll ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0