Dec,8. 2010

Hej alla glada! Hur mår ni? Har ni fått några julkänslor än? Nu är det bara 16 dagar kvar till julafton. Jag ska fira det delvis med min familj och delvis med johans familj, hoppas det blir mysigt.. Dock har jag INTE EN ANING på vad jag ska ge johan i julklapp, hatar att köpa julklappar och presenter, så svårt! Så vad tycker ni att man kan ge sin 21 åriga pojkvän i julklapp? Tips, tack!

Annars har inte så mkt hänt, gör inte så mkt om dagarna dock har jag lite småplaner på gång som jag inte tänker berätta om här.. :)

Satt och tittade på Glee idag (avsnitt som dock inte har kommit hit än) och kunde inte låta bli att gråta.. För er som vet vad det är för serie, så ni vet Artie, han kommer gå :) och jag grät, och grät.. och sen satt jag och tittade igenom svenska hjältar och kunde inte sluta gråta för de heller, så otroligt modiga och duktiga :)

Men men.. och va in på hm igår då jag är på jakt efter ett par killer heels med platå och helst men inte nödvändigt smal klack och hittade två par på hm.. tror du något av de passade? Nej, så jag blev lite ledsen i ögat..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0