Dec,10. 2010

Godmorgon! Hur mås det idag då? Här mås det bra, sov dock väldigt dåligt inatt, men så är det ibland! Ligger i sängen och tittar på sjunde himlen, ska snart gå ut och gå med Alice och efter det rensa garderoben, undra vad man kan hitta för nå skoj däri då :)

Såg att jag glömde lägg upp en bild igår..


Titta Kaisu, vad jag har gjort nu! :) Den är ännu finare idag, nu är nästan allt vitt..
Det här är en present jag fick av Kaisu, det är typ som kartong som man viker och sen häller på en klar vätska så att det blir som snö på allt.. ganska coolt faktiskt :)

Jaja, nu ska jag gå ut och gå..

<3


Kommentarer
Kaisu

Shit vad snyggt de blev!

2010-12-10 @ 22:28:41
URL: http://ienstorvarld.blogg.se/
mickis

Haha, jag vet.. och det är faktiskt ännu finare nu :)

2010-12-11 @ 09:19:26
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0