Dec, 29. 2010

Hej.. Hur har dagen varit idag då? Vi var ut till mina föräldrar i Östhammar och kollade hur huset/stugan whatever man vill kalla det ser ut.. Börjar ta seg nu, snart klart! Otroligt fint blir det..

Nu sitter Johan här och gör sej iordning.. Han ska till en kompis för att träffa massa folk.. Själv har jag blivit SUPER förkyld helt plötsligt så jag ska ligga hemma medans.. Wow, vad roligt va? Önskar att älsklingen ville vara hemma med mej ist eftersom jag mår skit, men det är hans semester och jag vet att han blir så rastlös annars.. Men man kunde juh iaf hoppas att han ville ta hand om mej lite extra.. Men ÄLSKAR HONOM ÄNDÅ!

Jaja, nu ska jag åka hem till mej och vara där medans johan åker till sina kompisar, han ska egentligen hämta mej och vi åker hit efter, men jag tror att han kommer dricka och gå ut.. Men får väl se! ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0