Dec, 28. 2010

Idag har mycket roligt hänt, jag och Johan har faktiskt fått vuxenpoäng idag. Vi har nämligen varit och lämnat blod, eller aa Johan ha lämnat blod medans jag fick göra provtagning för att se om jag fick bli blodgivare. Så jag är faktiskt riktigt stolt över min prins som vågade då han är riktigt nålrädd :) Man fick en liten nyårsklapp också, som jag kan visa vad det är för nåt sen.. ;)

Sen har dock inte så mkt hänt, var en sväng till mediamarkt men hittade inge roligt.

Vad har ni för planer inför Nyår då? Nåt spec kanske? Själv har jag ingen aning, inte det lättaste att planera med killar.. *suck*.

Fick reda på igår också att jag tydligen är ganska cool, eftersom jag har mina stirr ibland, det tycker iaf Wilma, 10 år. haha!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0