Dec, 14. 2010

Hej! Ni har vi slagit in alla julklapparna, och handlat klart alla julklappar, så skönt! :)

det blev en ganska stor hög ändå! :) Älsklingen packar sin väska och jag skriver här, ska också packa, ska gå upp med hnm imorgon, så jag är hemma med Alice hela tiden. Och får se om jag är barnvakt åt Alva, eller hur det blir i veckan :) Ska iaf på möte med min jobbcoach på torsdag, vilket visade sej vara johans låtsasfaster ;p haha..

Men nu ska jag bädda så ska vi gå och lägga oss sen..


Här är alla julklapparna (är några bakom också)

JAG ÄLSKAR MIN JOHAN!

<3


Kommentarer
Sååpi

jag saknar dig!!

puss

2010-12-17 @ 18:44:36
jag

Åhh! Saknar dej med min lilla sååpii!!! :D <3 puuss

2010-12-18 @ 15:24:04
URL: http://minangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0