4e advent

Idag är det 4e advent.. Dock är det några dagar kvar till Julafton än så länge med tanke på att det är Julafton på fredag. Så idag är det alltså dan före, dan före, dan före, dan före dopparedan eller? :)

Händer inte så mkt här, Johan städar, jag har slagit in de sista julklapapparna och samtidigt kollar vi på Rolandz danzar igen ;) Riktigt rolig faktiskt! :)



Kölden biter i advent
och vårt fjärde ljus blir tänt.
Alla ljusen lyser klart
nu så kommer julen snart

När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan







<3


Kommentarer
~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

Fin blogg du har! :D

2010-12-21 @ 08:58:59
URL: http://elinmattssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0