3e advent

Idag är det 3e advent.. ska jag ha adventsfika med mej själv nu eller? nej, usch så tråkigt! Så istället idag så åker jag ut till vallskog om några timmar och gör pepparkakshus med Malin :) jag ska göra ett sånt där rosa som jag såg :)

När tredje ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär


Igår åkte vi juh skridskor med Wanlipa, Frida och Theo.. Lange va ledsen för han blev tvungen att mecka bil och Oscar skulle se nån match på tv... Det va iaf väldigt underhållande att se.. Efter kom Frida och Lange hem till oss så vi åt pizza ihop och pratade och skrattade :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0