Lördag..

Hur mår ni? Jag (Vi) mår bra, kom hem för inte så längesen, har varit i V-ås hos min moster och firat min kusin som blev 1 år idag..  Har vart en trevlig dag, påvägen hem var vi till McDonalds och åt och på utserveringen där blev man lite chockad för där satt det en gubbe med 2 jättefärgglada stora papegojor på armen.. Lite roligt att se faktiskt! :)


Nu sitter vi och kollar på Ghost Rider och äter lite sushi, mumma! :) Och johan sitter och tjtar om att han verkligen tycker om min moster och hennes man.. ;p Roligt! :D

Juste, på fredag ska ja gå på en till arbetsintervju på ett annat spa i Uppsala som faktiskt heter Uppsalas spa.. så får se hur det är :)

Nej, nu ska jag gå och göra nåt annat, äta lite godis från Hummelsta kanske?! ;)

TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0