Helgen

Åh min helg har varit underbar! :) Började med Curling i fredags med både johans och min familj.. Hade sjuukt roligt men ni som känner mej vet vilken bra förlorare jag är.. ;) Sen middag med alla hemma hos Johan vilket va supermysigt! :)

Lördagen spenderades med Johan såklart fram tills dess att han skulle ut med grabbarna.. Men fick ändå sova med hnm, och medans han va ute så hade jag och Paulina myskväll :D Saknat henne när hon satt fast på Malta!

Igår va vi hem till Johans far och åt middag och umgicks med de! Åkte sen hem till mej och sov.. Sammanfattningsvis en underbart mysig helg! :) Även fast jag va lite arg på Johan igår morse men det har juh gått över nu.. ;)

Imorse däremot va inte riktigt min bästa morgon.. Gjorde en gastroskopi klockan 8 imorse.. Utan bedövning, utan lugnande utan de bara körde ner slangen i halsen på mej! Usch, fortf helt öm.. ;( Men nu är det gjort iaf.. :)

Väntar nu på att Janina ska komma hem så vi kan gå ut och gå i detta UNDERBARA väder!

Och juste, jag mår underbart, är fortfarande lika kär (om 1 vecka är det 3 månader älsklingen).. det enda som känns lite jobbigt är att jag inte vet om jag vill åka i oktober eller inte... Men det tar vi då! ;)





Alva lekte fotograf med min telefon.. Och juste min älskling har fått samma hårfärg som Kalles Kaviar eller Sune.. ;)

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0