Kärlek !

Alltså jag är helt kär i Bill Compton (William Thomas Compton) dvs vampyren i True blood ! Visst, Alexander Skarsgård är en favorit men jag menar Bill .. han är så söt !
Tittade precis på True blood, därför jag tog upp det och jag är helt förälskad i den här serien. Det sägs att Twilight är baserad på den här serien, men jag tycker faktiskt inte det. Och jag har trots allt läst alla böckerna typ 5-6 gånger var så :)

Men men .. Nu ska jag gå och sjuka mej i sängen framför Seinfeld !



<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0