Jag vill vara törnrosa för tillfället

*Gäsp* kom nyss hem från jobbet och vill bara sova i 100 år. Men nej, ska upp och jobba imorgon och börjar 8.45 ! Är helt sluut ! Och de timmarna jag väl får sova kan jag inte för att jag är alldeles klarvaken då av någon jobbig anledning .. :/

Men men, har ni haft en bra kväll än så länge ? Några kanske är ute och "firar" kulturnatten ? En av Uppsalas mest överdrivna "högtider" ligger ungefär på samma plats som sista april och några snäpp före nyårsafton, men men ..

En jobbarkompis Elin hade gjort ett litet inlägg på min facebook och skrev att jag var väldigt lik en skådespelerska hon nyss sett en film med. Tar det som en komplimang faktiskt :)


Här är skådespelerskan jag ska vara lik enligt söta Elin.
Vad tycker ni andra ? Är jag en lookalike av denna (okända) skådespelerska ?

<3



Kommentarer
Elin

Du är sååå en blond version av henne! Jag kunde inte koncentrera mig på filmen för att ni var så lika :P



Vinkar från Coop i Enköping

2009-09-12 @ 22:53:59
jag

hihi, tack igen :) Men vem är hon ?



Vinkar tillbaka från gamla vanliga coop

2009-09-12 @ 23:12:34
URL: http://minangel.blogg.se/
Amarisa

Är det inte hon från The Phantom of the Opera?

2009-09-12 @ 23:41:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0