Idol 2009

Sitter och tittar på Idol 2009 och börjar tänka på när jag sökte till Idol (tro det eller ej) år 2006 tror jag det va^^ Det va minst sagt en upplevelse att stå i den där helvetiska kön i flera timmar. Dock va det ganska roligt ibland om man bortser från att Malin fick ont i magen och gick, men tex när några fick typ alla i kön inklusive Anna och mej att sjunga klappa händerna när du är riktigt glad. Men men .. det gick som det gick och jag sitter här och ska börja plugga till hudterapeut om 34 dagar, så allt löste sej juh tillslut ;)


 Jag och Anna kvällen innan Idol uttagningarna.





<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0