Höra i syne ?

Kan man höra i syne ? För grejen är att varenda vardagskväll så hör jag musik .. men när jag frågar de andra medlemmarna i min familj om de har hört nåt så säger de nej. Så det är bara jag som hör det så varenda kväll undrar jag om det är i mitt huvud (alltså jag håller på att bli galen) eller om det bara är väldigt lyhört upp till min vindsvåning .. hmm ! Men men ..

Vad har ni haft för er idag då ? Började jobba 8 imorse, något svårt att ta sej upp spec eftersom det regnade ..hmm ! Tittade precis på finalen av Sytycd och Jeanine vann. Jag tyckte dock att min älskade Brandon skulle vunnit, men Usa röstar tydligen inte så som jag ville. Var ute och gick med mina små fisar innan trevligt as usual, vi har juh blivit vuxna nu, så kan inte träffas riktigt lika ofta :( Men på fredag blir det iaf party hos nån snubbe ^^ Ska bli väldigt intressant ... hihi !

Men men, nu ska jag titta på SVT play på True blood, valde att titta på Sytycd ikväll, så blir play nu ist :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0