Helt okej kväll faktiskt

Kom precis hem och måste säga att det va en riktigt okej kväll ! Träffa Paulina på stan och åkte sen hem till Annica för lite förfest, Emelie dissa oss ;) sen drog vi vidare (försökte på kalas) till etage, där va det minst sagt dött, hängde in kläderna och drog till Red room där vi träffade Malins söta kompis Jonathan, satt där i några timmar och hör och häpna, jag drack bara öl hela kvällen :)

Orkar inte dra hela kvällen, men höjdpunkter: Emelie träffa vi på etage - jättefull, malin och hon blir upbjudna av nåt äckel. En gullig liten 29 åring (!) ragga på mej och trodde ´jag va äldre än vad jag är :o
Kvällen sluta i att jag sa hejdå mikael till hans tvilling, nåt äckel sitter och frågar om jag gillar hockey (svaret blev såklart verkligen inte) sätter mej bredvis Figge och ja självklart kom frågan som jag bara hade väntat - hur går det med dej och ... ? och ja, ni som känner mej vet svaret ^^

Men men nu ska jag försöka sova ruset av mej kommer gäster imorgon och firar min dryga lillebror ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0