Flickvänsmaterial ?

Asså en grej jag inte fattar är vad som gör att man är "flickvänsmaterial" ? För jag sitter och klagar lite för mej själv och undrar varför jag inte är/har det ? Såg på nån serie för några veckor sen (kommer inte ihåg vilken) och där sa de att blondiner är till för att ha kul. medans brunetter är flickväns material .. och jag bara känner att det kanske stämmer ? men men vad vet jag ?

jaja, ska gå och klaga för mej själv nu ist för att klaga här ..


flickväns material ? suck !

<3



Kommentarer
annica

jag får ju alltid höra av killarna att de vill komam tillbaka när de är redo att gifta sig.. hur tror du det känns :P då är man liksom verkligen inte intressant fören man är gammal...

2009-09-29 @ 15:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0