090916

Hej. Har inte precis varit den bästa på att uppdatera på sistone, fy på mej !
Vad gör ni för nåt (jag hoppas) intressant eller roligt då ? Jag gör inget av det, sitter här nyduschad och ska snart titta på Drillbit Taylor och äta Paprika chips (har dock ingen philadelphiaost, om ni kommer ihåg älsklingar).
Idag är det bara 26 dagar kvar till skolan så börjar bli lite nervös nu, tänk om det bara kommer va dryga tjejer som kommer gå i min klass :/

Igår dog Patrick Swayze :( Tråkigt men han hade trots allt haft prostata(?)cancer en lång tid men ändå ! Vem älskar inte honom i Dirty dancing liksom
-Nobody puts baby in the corner.

En blandning av unseen pictures här på bloggen





Nej, nu blir det film <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0