090908

Hej på er ! Hur har ni haft det denna tisdag ? Jag själv har varit ganska uttråkad faktiskt. Kommit till en insikt dock .. jag är INTE familjens dramaqueen utan den platsen går till min lillebror som åkte ambulans till akkis för att han svimmade på gympan! *himla med ögonen* det är väl inge konstigt med att svimma, gjorde det ganska ofta i våras. Snacka om att vara dramaqueen.

Händer ikväll då ? Själv ska man inte göra något speciellt, ska upp tidigt och jobba imorgon så blir en lugn kväll ikväll. Ska bli ganska skönt att jobba faktiskt, börjar bli ganska trött på att bara gå hemma ..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0