Tack för den !

Hej mina kära. Jag vet har varit ganska dåligt med uppdatering på sistone, men är man oinspirerad så är man..

Kom precis hem efter att först varit på Hairspray musikalen med mamma, moster och lillebror som jag måste säga var UNDERBAR tycker man om musikal och/eller Rolf Lassgård så måste man nästan se den, lovar fick nästan magmuskler av allt skratt !

Efter musikalen blev jag avsläppt utanför Gillet här hemma, där jag träffade Janina, Malin, Paulina, Emelie, Annica och Martina(som är på besök från Mora). Trevligt trevligt ! Tills ... en viss människa som jag dejtade "exklusivt" i cirkus 6 månader (det va iaf exklusivt från min sida om man bortser från några småpojkar under onykterhets tillfällen). Jag menar efter att man slutar träffas efter så lång tid borde man väl ändå hälsa ?! Men jag kanske har fel med tanke på att denna någon (inga namn nämnda) gick rakt förbi mej med en tjej på armen ? Oh well .. Jag är nöjd (ganska iaf) med hur allt slutade och väntar på nästa offer/lyckogris :)
Träffade söta små pojkarna Nicholas (Niko) och Jonas också, trevligt pojkar, får träffas nån annan gång igen :)

Nejnej, nu ska jag gå till sängs har varit en låång dag/kväll med några appletinis och misslyckade försök till en väldigt lyckad utekväll ..

 

love you <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0