So long, farewell auf wiedersehen goodbye ..

Hej. Jag vet som vanligt är uppdateringen inte den bästa men men det är så det är.

Sitter och tittar på en småtråkig film om nån tjej som stämmer sin lärare för "sexuellt utnyttjanden" och måste säga att den är riktigt dålig!

Imorgon med 12.10 bussen från Uppsala åker jag till min moster i Västerås som är gräs änka i veckan :P så sak vara med kusinerna som är snart 2 år och en som är typ 1 månad .. så det blir intressant ! Men roligt, har trots allt lite barnasinne kvar^^

Kan knappt fatta heller att det bara är 1 vecka kvar till skolan börjar. Känns juh som det va nyss när det "bara" va 2 månader kvar ! Längtar nåt offantligt ! och fatta om lite mer än ett år så bor och jobar jag förmodligen utomlands på ett ving resort ! Inte alltför pjåkigt om jag får säga det själv ! :)

Oh well, nu ska jag titta klart på tråk filmen och sen gå och lägga mej :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0