Snart är mitt 5 månaders sommarlov över ..

Hej. Hur mår ni ? Kom hem från att ha vart "barnflicka" de senaste tre dagarna hos min moster med hennes lilla 2 månaders och 1.5 åring :) Sötnosar båda två :) så har haft tre mysig men lite småjobbiga dagar nu, känns som om hela jag luktar bebisspya och ersättningsmjölk ! Så nej, bebisar är som jag har sagt förut inget för mej ! Eller jo, om jag få ge tillbaka de när jag tröttnar ^^

Menmen .. nu är det bara en helg kvar och sen är mitt sommarliv på 5 månader slut ! Skönt tycker jag ! Blir lite småtråkigt att va hemma en lång tid :)

Nej, nu ska jag gå och titta på säsong 2 av True blood

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0