Öm !

Är helt öm i händerna ! I fredags va det handmassage, igår rygg och idag fot mina händer är lite ömma ^^ och sen imorgon är det ansiktsmassage :D Men det är åtminstone roligt ! Börjar komma in i rutiner nu och känna vilka man kommer att umgås med och så !

Inatt vaknade jag och trodde klockan va halv 6 då jag brukar gå upp, så jag tänder lampan och börjar sminka mej och så, sen sätter jag på tv:n och tycker att det är lite konstigt att det är en film på tv så tidigt på morgonen en vanlig tisdags morgon ... så jag tittar på klockan på tv:n och inser att klockan bara är 02.30 :o ba shit vad jobbigt ! Så det var bara att gå och lägga sej med smink och så och somna om i tre timmar till ! Fast det va faktiskt ganska skönt för det kändes som att man fick 3 timmar extra :D

Lilla Petra i klassen sa att hon läser den här lilla bloggen, så hej på det Petra ! ;P

Nej, nu ska jag gå och plugga handens muskulatur, har prov i det på fredag :/ Hoppas Hoppas Hoppas att det går bra !!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0