Godnatt

Sitter här nu med jättekorta naglar, nyrakade ben, har precis packat väskan med alla handdukar och sånt som ska med till skolan och ska gå och lägga mej och försöka sova ! Imorgon 8.10 går bussen hemifrån till station, och sen tåget till sthlm, och sen t-banan till skolan .. Blir ett jobbigt år med förhoppningsvis blir det värt det !

Så om du sitter på Uppsala-Sthlm tåget imorgon 8.39 håll utkik efter mej för där kommer jag sitta och gäspa med en bok i handen.

Önska mej lycka till !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0