Glömde !

Jag glömde juh berätta att jag hade pedikyr lektion idag, och trodde att det skulle bli lite små creepy men vi hade handskar på oss (stackars annica va vettskrämd för att hon trodde att vi inte skulle ha det) och så masserade vi bara, var riktigt mysigt faktiskt ! :D

Och min pedikyr lärare Lena är KLOCKREN ! Hon berättade om sin första kund på skolan och det va helt underbart roligt !
'Nejnej Lena inte röra mina strumpor jag har haft de i 3 veckor' (med brytning)
'Lena vet du, jag brukar sola mitt könsorgan i skogen, det är bra för våra könsorgan' (samma människa)
De som känner mej vet juh att min humor är lite hmm .. omogen ! Så jag hade juh såklart skitroligt åt det där ! hahahah :D

<3



Kommentarer
ejjan

SOM vi ska ner! ;D

2009-10-21 @ 22:29:11
URL: http://www.ejjan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0