ensam

Asså jag stör mej på en liten grej. Har inte kommit överens speciellt bra med min lillebror på sistone och har kommit på att en av anledningarna är att han är med sin flickvän 24/7. Visst hon är jättegullig, men 1; de är bara 16 och 17 år och 2; jag vill inte se de hela tiden som den gamla nucka jag lever som nuförtin..

Och jag är riktigt trött på par ! Speciellt de som är ihopväxta på höften, suck !

Nu ska jag den lilla bitterfittan gå och lägga mej med mina blåa tunga (efter allt godis från marknaden idag :P)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0