Dag 1 - avklarad

Hej läsarna mina ! Har ni haft en bra dag ? Hade juh som sagt min första skoldag idag och det gick väldigt bra ! Förutom att Stockholm är en väldigt förvirrande stad för de som inte riktigt hittar där ^^ Men allt löste sej iaf tillslut :)

Verkar ha en jättemysig klass på 22 tjejer och jättebra lärare ! Så jag ska nog verkligen trivas som fisken i vattnet :) Fick med oss skolväskan hem, med i.d bare minerals alla penslar + en massa manikyr och pedikyr grejer som vi självklart får ta hem på helgerna (inte alltför fel när man även får rabatt korten). Fick även skol "uniformen" som vi ska ha på de praktiska lektionerna och på salongstiden om tre månader :)

Och fick såklart veckoschemat idag, jämfört med gymnasiet så har man inte typ 5 lektioner under en dag utan jag har en låång lektion under hela dagen. Imorgon blir det Kroppsmassage teori. Och på onsdag skulle vi egentligen haft vax praktisk men typ alla i klassen hade nyrakade ben så den blev uppskjuten en vecka så vi hinner gro lite hår ;) så på onsdag blir det ist brynfärg. :) Så lärarna sa det att raka inte benen, fixa inte brynen, inte fötterna eller nånting vi vill juh ha lite att arbeta med :D så den som tänkte lägga in en stöt på mej de närmaste veckorna - om jag va du så skulle jag inte göra det xD

Nej, nu ska jag titta på tv och läsa i anatomiboken lite sen blir det nog sängen ska åka hemifrån 7.10 imorgon, suck ! :)

  Hudterapheut 2010 - yes indeed !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0