091017

Jag vet va ett tag sen men jag är sjuukt trött när jag kommer hem på dagarna !

Igår va det Manikyr som gällde, dock hann vi bara till att lära oss handmassagen så nu har vi i läxa tills på måndag att kunna den utantill och har även på prov i hela handmuskulaturen på fredag, ska bli intressant att se om jag hinner lära mej allt både på svenska och på latin, vilket jag hoppas !
Efter skolan åkte jag med några av tjejerna till Dermarome för att köpa lite produkter ! Det sved på kontot men är nöjd ändå fick juh hem en massa produkter för typ halva priset jämfört med i affären :)

När jag väl kom hem blev det mat och mys med hunden innan jag somnade runt 9 :o

Nej, nu ska jag städa, usch !

 

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0