091014

Hej. Sorry att det inte blev nån uppdatering igår, men är så sjukt trött när jag kommer hem att jag typ slänger mej i sängen och somnar ^^

har i vilket fall som helst det helt underbart ! Idag hade vi bryn/frans färgning så nu sitter jag här med riktigt svarta ögonfransar utan mascara, så riktigt nöjd faktiskt ! Min klasskompis Petra gjorde ett bra jobb :) Så om nån vill färga ögonfransarna/brynen så är det bara att säga till så kan jag fixa det mot en liten summa ;) Imorgon blir det ansiktsbehandling hela dagen, förmodligen börjar vi väl med ansiktsmassage så vi får väl se !

Men har inte riktigt något nytt att berätta förutom att jag bara måste skriva lite allmänt klagomål !: Jag hatar människor på T-centralen som går långsamt ! Jag har bråttom till t-banan på morgnarna så kommer det nån seg gammal tant eller bara vanlig människa som går hur sakta som helst ! ARGHH ! men men ...


Sådär sitter jag nuförtiden :D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0