Vaccination, själsfrände och lurvig

Jag vet ! Förlåt men har liksom prioriterat skolan, har vart sjuukt mkt och jobb hela helgen, missade tillomed en halloween fest som tydligen hade blivit jättebra :( Har iaf precis varit och vaccinerat mej, eller precis och precis för typ 2 timmar sen ^^ Stod i kö i evigheter, skrev på lappen att jag är i riskgrupp, stod i ännu mer kö, gick in tog sprutan som tog ungefär 2 sekunder och sen åkte jag hem .. kändes lite meningslöst men men, sitter här med en arm som känns som att jag har nervryck hela tin ganska jobbigt men har vart med om värre.

Va det nån som tittade på Ullared på kanal 5 klockan 20 ikväll ? Jag tittade och hittade min själsfrände i han som jobbade på lagret, mumma ! HAHA xD nej men, tycker iaf att mamma ska fixa den där träffen åt mej med sussis son .. desperat 19 åring jajamänsan ! ;P haha ..

Och imorgon, jag säger bara ÄNTLIGEN ! Så ska vi ha våran efterlängtade vax lektion så vi blir av med det här jävla lurvet på benen ! Usch, vad skönt det ska bli säger jag bara ! :)

Lite tips bara: Om nån är i närheten av sthlm på söndag åk till Älvsjö mässan; Allt för hälsan ! För där kommer jag stå och sminka och informera om Elisabethskolan :D Så hälsa på vettja ;)

<3



Kommentarer
Emmy

Hej! :D Jätte intresserad av att få höra lite mer om Elisabethskolan eftersom att jag tänkt gå där till hösten :D Är det kul? Tror du man kan pendla örebro-sthlm?

2009-12-01 @ 21:51:14
URL: http://www.emmylamm.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0