Party with parents

Hej, jag vet jag är en dålig bloggerska men priotriterar faktiskt skolan nuför tiden.. Så därför måste ni förlåta mej ;)
Få se, vad har hänt på sistone... Min kära magkatarr har kommit tillbaka, åh så roligt ! Ett rent utsagt helvete måste jag faktiskt säga att det är ..
Något roligt däremot är att jag hade min första utekväll på typ 2 månader, hurra! Även fast den inte blev riktigt som jag hade tänkt mej.. Skulle egentligen gått ut med de gamla vanliga tjejerna dvs janina, paulina, annica osv .. Men först kommer mamma med förslaget att vi ska gå på vip med sussi och anders osv (vilket halvt blir inställt) och sen kommer janina och bangar .. men men, jag drar på förfest hon Paulina ändå, de drar till bj ,btw kvällens samtalsämne för kvällen blev min tuttar haha XD kära lilla paulina ..
 
 och jag sticker och träffar mammas kompis frida och går till vip och har en SJUUUKT rolig kväll med bugg (ja, tro det eller ej, jag dansade dock kände jag mej lite ringrostig), of course blev det alkohol annars hade det juh inte gått och träffa massa olika människor som kände mamma och peter :)
Jag och mamsen hamnade tillomed på vimmelbild 2 gånger (andra gången med peter)






Gårdagskvällen blev dock lugn somnade redan runt halv 9 med tanke på att fredagen blev tuff och det var jobb hela lördagen .. blev förstörd bara av ett förmodligen fylle sms av någon .. suck !

Nej, nu ska jag gå och ta en snabbis dusch och sen hoppa i säng

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0