091115

Hej, jag vet nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera men prioriterar andra saker för tillfället..

Har inte haft så mycket för mej på sistone utan pluggar hårt och gör inte så mkt mer. Idag dock så hade Kattis i min klass fixat så jag skulle gå till en frisör och klippa håret (gratis då jag behövdes som hårmodell) så nu sitter jag här hemma med ganska dåligt självförtroende och håret kapat ungefär lika kort som förra året, precis när jag började få långt hår igen, så ska spara ut det här och sätta i löshår igen .. Tänkte lägga upp en bild men ser alldeles för emo ut med det här håret ..

Nej, hejdå ! TTYL

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0