It's not easy being a 3rd grader

Jag vet, jag skrev inte igår eller i måndags. Men i måndags va det faktiskt lite stressigt ! Först skolan och engelska muntligt prov, sen skynda hem, fixa håret och packa allt och dra hem till Paulina för fixning innan Angelicas studentskiva ! Sen alkohol förtäring och sedan skivan ! Jag säger bara; fett jobbigt att gå i trean egentligen, en massa studentskivor och grejer. Levern kommer juh inte precis må bra efter och verkligen inte kroppen heller. I måndags på skivan va jag verkligen JÄTTEFULL ! Evelina trodde att jag skulle fånga mej när hon kom farandes mot mej, men jag är inte precis den starkaste så det ska man inte lita på, så vi ramlar, jag slår huvudet i träkanten på trappan och får skrubbsår på axeln (som gör asont fortf), och blåmärken på båda knäna och skrubbsår på låret. Jag tror fortf att jag har fått hjärnskakning eller nåt, vet inte riktigt vad jag ska göra åt smärtan ! :S Men det var värt allt ! Hade asroligt ! Med alla småpojkar och flickor ! Kom full till skolan dagen efter, men det va det lätt värt ! Kan knappt vänta till min egen skiva ! Kommer bli underbart ! :D

Sen igår va jag så bakfull så jag inte visste vad jag skulle ta mej till, därför jag ej har skrivit.

Sen idag så tog jag en liten sovmorgon först, så jag började halv 11, sen visade det sej att en lektion till va inställd så jag slutade 12.20 typ XD Så jag och Janina åkte ner på stan för att ta lite shopping (behöver juh min personalshopper med mej). Hittade skor som jag ska ha på kvällen på studenten (och lite innan, hihi) och kanske på dagen också, får se ! Hittade också en ny BH; eftersom viktminskning betyder mindre tuttar, och sen även nya ballerinaskor så byebye stinkskorna ! :P

När jag kom hem så testade jag studentklänningen, första gången sen jag köpte den, testade den ihop med mössan och skorna ! Åh, längtar ! :D

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0