Helg !

Äntligen är det lördag ! Och en lördag då jag mår bra och är någorlunda glad .. dock håller jag på att städa, men de som känner mej vet juh att jag inte precis är den bästa när det kommer till städning ^^

Igår va det egentligen meningen att jag skulle ut, men efter att jag och janina hade varit och ätit så fick hon magkramper och jag blev jätte illamående .. så vi sket i det, gick till årstahallen och köpte gott och la oss sedan i en av mina sängar (garderobsängen) och tittade på Twilight .. som Janina förövrigt tyckte va läskig XD



<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0