090525 - dagen efter

Yes, idag är det dagen efter våran älskade skiva ! och vad kan jag säga förutom att jag inte har haft så roligt på länge. Vaknade imorse med en huvudvärk som heter duga och sminket utkletat överallt och en människa på mej. Drog hem, visa arslet för dagisbarn och dog i sängen. Sen åkte jag och Paulina ner på stan hem till henne och hämtade min väska. Hem igen, till Alex Janinas pojkvän där vi låg och solade oss och försökte bli bruna inför studenten för nu är det vara 1 vecka och 4 dagar kvar, sug på den ni !

Men vad kan jag säga om skivan ! Hmm .. ni som va där som läser den här bloggen, vad tycker ni ? Va det roligt eller?

Och juste, de som undrar jag blev Klassens Fjortis (såklart!). Bilder finns på Facebook ! ;)

'
Fr3tu utklädda och fina, eller vad sägs ?

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0