090522 - fredagskväll

Jag vet, jag har inte uppdaterat på en vecka, men ärligt så har jag inte vart inne på datan på så länge så, ni måste förlåta mej ;)

Så, vad har hänt sen sist då ? Inge speciellt tror jag. Det är bara 2 dagar kvar till skivan nu, och jag har bytt outfit, tänker dock inte säga vad ! Min mamma skulle dö om hon fick veta vad jag ska ha på mej ... ^^ Längtar riktigt mkt nu ! Typ alla man pratar med som jag har skivan ihop med är riktigt taggade allihopa ! Kommer bli grymt så mkt säger jag bara ..
SÅ VAR DÄR ! ANNARS KOMMER DU VERKLIGEN MISSA NÅT !

Har målat naglarna knallröda idag och noppat ögonbrynen för en gångs skull .. Nu vill jag bara att det ska bli söndag runt 1 så jag kan åka hem till Paulina och börja fixa håret och grejer ! Tjejer i klassen - vi ses i stadsparken runt halv 6 eller ? ;)

Nej, nu ska jag gå och lägga mej i sängen och lata mej ;P

Saknar dej !

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0