090501

Hola alla bakfulla jävlar !

Hur mås det idag ? Chansar på att de flesta Uppsalaborna inte mår sådär jättebra med tanke på att det va sista april igår och Uppsala va tydligen störst i NORDEN på att fira sista april i år :) Ganska coolt faktiskt ! Jag själv firade inte ens sista april, det är inte riktigt min dag ! utan först låg jag hemma och solade (och brände bröstet och ansiktet som vanligt), sen blev det jobb och sen hem och titta på Twilight :) Jag håller fortf fast vid att böckerna är en halv miljon gånger bättre  ! :D Sen imorse började jag jobba klockan 09 vilket är anledningen till varför jag inte firade sista april ^^

Kom hem från jobbet för någon timme sen och la mej och sola men tröttnade ganska snabbt för det sved ganska rejält ^^ Satte mej vid datorn och hade fått mejl från min favorit handledare Nilla ! Saknar dej jättemkt ! :(

Ska börja med projektrapporten nu hade jag tänkt eftersom den ska in på tisdag, jag har inte börjat och har en skiva att gå på på måndag (som jag är grymt taggad till förresten ) !

Så, bye bye my friends I know you'll miss me but I'll be back .. I promise ! :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0