Memories ..

vet ni vad jag har glömt berätta ? Varenda gång jag kommer till Enköping och det är juh ganska ofta nuför tiden så får jag flashbacks från när jag gick typ antingen i 8an eller i 9an kommer inte riktigt ihåg, men det va iaf på våren typ i maj .. Så frågade en bekant som äger en affär i Bålsta om jag ville gå modell för hennes kläder i affären. Och jag som alltid har velat bli modell, och fortfarande vill (även fast jag vet att det inte går) sa såklart ja ! Så jag, en kille som gick i min skola som hette Marcus och ägarens son Eric vi gick modevisning mitt på torget i Enköping. Jag hade asroligt men det va kallt att visa upp bikinis i maj kan jag juh säga .. Men jag har tänkt på det här varenda gång jag har kommit till Enköping, har bara glömt att skriva det här :P

Men men, nu fick ni veta det också, men nu ska jag gå och titta klart på Greys och sen ska jag faktiskt sova :)

Natti

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0