Hello all my singles ladies

Hej allihopa ! Vad gör ni för nåt ? Mår ni bra och så ? Jag och P ligger i soffan och tittar på Patrik 1,5 och mår lite halft illa och är trötta ! Har precis ätit en stor pizza var ! :O Vi tog också en liten runda efter praktiken, först till ICA Maxi och köpte korv ^^ sen gick vi till Godis affären och köpte godis... och sen blev det ICA Maxi igen innan vi gick och köpte Pizza ..

Idag har varit en riktigt lugn dag hos Nilla, städade förrådet och fick en massa smink :D

Nej nu ska jag lägga mej ner i soffan och må illa ... Åker hem till kära lilla Uppsala :)

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0