Bilder från i lördags

Självklart togs det lite bilder i lördags .. :P

Jag och P utan blixt ^^

Jag och P med blixt ..

Jag och A - jag ser ut som ett psykfall ja ! :P

Simon, jag (med A's ex raggs skidskolegrej på mej upponer) och A :P

Jag porrar mej - P kallar det här för utviknings-mickiz bilden .. ^^

A, killarna som totallurade mej, och jag - Och ja ! Det här är nog den värsta vimmelbilden jag nånsin vart med på !

Och min tatuering va anledningen till att de lurade mej .. så de tyckte att den skulle va med på bild ^^ hahaha !
Roliga snubbar iaf :)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0