090324

Hej. Hur mår ni allihopa ? Jag mår ganska bra, är i enköping, kom hit igår eftermiddag och jag måste säga att det verkligen är tråkigt att vara ensam ! Fast nu har det blivit ändrat igen så ikväll kommer P hit för hon ska börja praktisera hos Nilla hon med :) så hon ska bo med mej här i enköping nu :P

Jajuste, jag har inte skrivit om i lördags ! En grymt kväll va det minst sagt och en ganska rolig dag också faktiskt. Dagen började med att Frida kom hem till mej och satte i mitt hår. Sen kom jag nästan försent till jobbet för att vi va så inne i hårfixandet, och sen kom Frida tillbaka efter jobbet och gjorde klart allt. Så nu sitter jag här med långt hår och har fortfarande inte vant mej. Efter att Frida åkte hem så gjorde jag mej iordning och åkte hem till P. Någon timme efter att jag hade kommit dit så kom även Bella, M och J och vi satt och drack och pratade.. I början va det ganska tyst och trögt medans vi satt där men efter ett tag då alkoholen hade börjat ta över så började vi prata och då jävlar ! Hahah, det va allt från gamla kompisar till ställningar till allt .. haha ! Och klantiga lilla J tog Bellas vinflaska (som inte va helt igen skruvad) och satt och skakade den så att det åkte vin lite överallt och hon hade också ut ett glas vin över hela bordet xD
När klockan sen va runt halv 12 så tyckte vi att det va dags att gå så vi satte på oss våra högklackade skor och gick mot terrassen (J hade jätteroligt när hon pratade i min telefon ...) men väl på terrassen så fanns det inga lediga bord, så vi gick ist till Gillet, och  hade skitroligt !
Drack nog godaste drinken; RassFizz, skitgod verkligen ! :D Efter Gillet gick vi till Max för att äta lite (japp, ni hörde rätt jag fylleåt ! :P) och det blev en massa prat där bla hade vi några kommentatorer bordet bredvid som satt och kommenterade allt vi sa; bla att Bella nu heter klittan XD Träffade också på Jakob på Max som påpekade att jag va jättefull haha ! Bara för att jag och J stod och frågade han som jobba på max hur länge han varit gift liksom XD och träffade också på en väldigt full Mark från skolan ! hahha ! Han vingla verkligen XD
Lite senare kom även lilla B och hans kompisar så kvällen slutade med att jag va med de (som berättade historier om varandra) och sen följde jag med hnm hem. Dagen efter jobbade jag också, usch ! Värsta bakfyllan nånsin !

Men kvällen va värt det för den va jättebra, Tack alla tjejer och pojkar !

Nej, nu ska jag titta på Gilmore Girls

?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0